دومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت  رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست! از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم
سرخط خبرها
شهردار سابق مشهد در اینستاگرام:

کوتاه و مختصر، مزایده باغ خونی با ثبت ملی + عکس

  • کد خبر: ۱۲۱۹۲
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
کوتاه و مختصر، مزایده باغ خونی با ثبت ملی + عکس
شهردار سابق مشهد به مزایده گذاشتن باغ خونی واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قاسم تقی‌زاده خامسی با انتشار ویدیوی شهرآرا درباره مزایده باغ خونی نوشت:
کوتاه بود و مختصر!
“ششدانگ یک قطعه باغ و عمارت در شهر مشهد خیابان امام رضا ع انتهای عنصری نه در مجاورت حرم مطهر رضوی به مساحت چهل و یکهزار و… متر مربع عرصه و حدود هفتصد و پنجاه متر مربع اعیان به مزایده گذاشته می‌شود”
این آگهی مربوط به اموال شخصی نیست بلکه مزایده باغ خونی یا همان باغ روس های مشهد است که ثبت ملی شده است و برخی معتقدند که اجساد حادثه به توپ بستن حرم رضوی در اینجا دفن شده اند و دوره ای سفارت روسیه نیز بوده است ، اکنون فروشنده آن را به مبلغ پایه دویست و بیست و پنج میلیارد تومان برای فروش عرضه کرده است .
ابتدای حضورم در مشهد از این باغ همراه با مدیر محترم میراث فرهنگی بازدید داشتم و به نیروی انتظامی که بخشی از باغ را در اختیار دارد پیشنهاد کردم که فضا را با تهاتر در اختیار شهرداری قرار دهد تا درب این باغ تاریخی و استثنایی به روی مردم باز شود.
تا درمورد بقیه باغ که مالکیت آن مجعول بود اقدام نمایم حتی با دادستان محترم مشهد در این مورد مذاکره کردم و ایشان نیز بر تملک آن توسط شهرداری همراه بود ، ولی اقداماتم در میانه راه نیمه تمام ماند!!
امروزاین آگهی مرا شوکه کرد که چه کسانی آن را منتشر کرده اند و چگونه یک چنین اثر ملی قابل فروش در مزایده عمومی است .
امیدوارم مدیریت شهری مشهد از هر طریق لازم به دنبال مالکیت این اثر تاریخی ثبت شده برای استفاده عموم باشد. حتی اگر آن را در مزایده خریداری کند.
ایام به کام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->